čtvrtek 22. května 2008

Kdo to snědl?



Ráno jsem nasypala kočkám plné misky…během minuty jejich obsah zmizel. Pravda, že je jaro a kocouři potřebují sílu na svoje noční pochůzky, ale rychlost zmizení jejich žrádla mi nějak nesouhlasila s tím, že jsem ani jednoho neviděla od rána doma. Začala jsem mít tedy podezření na jiné obyvatele domu. Když nepočítám, že misky mohla vyjíst nejmladší sestra (ta už z takových věcí vyrostla), připadal už v úvahu pouze pes a koza. Kozu jsem samozřejmě jako racionálně uvažující člověk, který přece ví, že koza je býložravec, ze seznamu podezřelých vyškrtla. Psa jsem zavřela a misky naplnila znovu. Granule voněly a já docela chápala, proč psovi tak chutnaly. Vše bylo opět přichystané a já měla pocit dobře vykonané práce… V tom se rozlétly dveře chlívku a koza s vítězoslavným mečením znovu vyžrala obě misky… Spokojeně se olízla a odešla oždibovat rybíz.

Od té doby už se naučila i na sardinky a kuře. Až jednou zmizí kocouři, myslím, že vím kde mám hledat…

A co dodá sysel k fotce?
Myslíte, že koza už přemýšlí i o doutnících?

Žádné komentáře: