sobota 23. srpna 2008

Odpověď Evě D.: Informace a kanály


Vplujme hlouběji do mého uvažování: Respekt se "dá" číst a jeho čtení je pro mě požitkem. Blisty se "nedají" číst, ale čtu je a jejich čtení je pro mě také požitkem. Jsem totiž zvrácený a libuji si v pohybu stokami a kanály.

A když se tak prodíram veškerým humusem - vlevo míjím hnilobný puch vycházející z hromady zaujatých článků na blistech, vpravo se zájmem pozoruji kupící se fekálie názorů latentně fašistické Národní strany. Ostatně, do větší či menší hromádky bůhvíčeho se dá šlápnout lehce a člověk si až později všimne, že zapáchá.

Ilustrace převzata z: http://lurieunaward.com/1st_Alfredo_Sabat_cartoon2006.jpg

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Teprve dnes jsem si přečetla tento post a musím uznat, je vtipný;o)

Chcete se pobavit? Čtěte noviny!

Právě dnes je pro to obzvlášť vydařený den. Tak např. (nadpisy článků převzaty z Mladé fronty Dnes a Práva):

Novela má zavést platbu za všechny plomby.
České předsednictví EU už přišlo policii na čtvrt miliardy. (a to je teprve 5.9.08)
Vláda slibuje: Evropě to osladíme (asi nejpodařenější slogan v novém tisíciletí, opět se do popředí dostává vynalézavost Čechů)
Amputované končetiny patří asi jednomu muži
Strom přeťal zdivočele jedoucí octavii vejpůl.
A další:
Poslanec ODS chtěl vydírat (kam se poděli socani?…aha, je před volbami;o))
Přichází učitel. Měli by žáci zůstat sedět? (Aspoň se už neprobírá výchovná facka dítěti)
Archeolog vykopal vzácnou sošku-7 tis.let stará, úlomky pospojovali a chybějící část vymodelovali ze sádry
Rok života u silnic: Jsem rád, že jsem to sám přežil (to my taky)
Prezidentem USA bude Putin (už bylo načase)
A jiné…;o)

Kamarád mi na to odvětil: „Ještě že u nás seriózní noviny nejsou, asi by si moc nevydělaly.“…A hlavně by mohly psát pravdu;o)