středa 9. července 2008

Mongolský nářez













Z Mongolska mi bylo převezeno album skupiny Altan Urag (album jmenuje se Made in Altan Urag) se slovy, že to tam strašně letí. Ještě před poslechem jsem měl strach, že to pro velké kulturně-hudební rozdíly nestrávím, ale nakonec jsem byl příjemně překvapen. Proč by se to taky nedalo poslouchat, vždyť to musí být něco jako mongolský Čechomor švihnutý Apocalypticou. Vím, že to přirovnání trochu kulhá, ale nejsem zase takový znalec a když mě někdo doplní a řekne mi, jaká česká skupina se nechává inspirovat českou lidovou a obléká ji do rockovějšího hávu, tak budu jenom rád. ;)

Altan Urag působí od května 2002 a v současnosti pracuje na druhém albu. Mají profil na MySpace.

Skladby jsou moc hezky seřazené, album působí jako celek dokonce ještě mnohem lépe, než jednotlivé vytržené písně. Asi zapracovala atmosféra.





A co na to sysel?
Svěží vánek z východoasijských stepí...

6 komentářů:

Boo řekl(a)...

dost dobrýýý!!

Jirka* řekl(a)...

hmm... slušná hudba. Jejich vystoupení musí mít velkou atmosféru.

Goggly řekl(a)...

Boo: Taky myslím.. :)

Jirka: Určitě má, ale nevím, jestli se nám podaří zařídit, aby koncertovali u nás... :) Každopádně i ostatní písičky z alba jsou skvělé. Každá úplně jiná a přitom do sebe pasují.

Hannah řekl(a)...

Teda, je to paráda! Tohle jsem fakt nečekala... :-))

Anonymní řekl(a)...

Tak před dvouma týdnama přijel bratr z Mongolska. Byl na jejich koncertě a samozřejmě mi přivezl CD Blood. Prej to bylo nádherný. Fakt moc super koncert

Anonymní řekl(a)...

Před Vánoci jsem se vrátil z Mongolska. Altan Urag jsem znal z dřívějška díky filmu Mongol - Čingischán. Proto jsem tasm také zašel na koncert.....PARÁDA!!!!! Taky jsem si přivezl pár CD s názvem Blood.
Radim